Kiropraktika je zdravstvena metoda koja se bavi funkcionalnim poremećajima zglobova, zglobova ekstremiteta i poremećaji kičmenog stuba, poremećajima rada unutrašnjih organa. O kiropraktici kod nas i kako riješava kod nas niz zdravstvenih problema govori Dr Boris Škarica. On je i doktor porodične medicine, ginekologije i akušerstva, ultrasoničar jedan od najpoznatijih doktora kiropraktike u jugoistočnoj evropi.

Kada potražiti pomoć kiropraktičara?

Kiropraktika se bavi jednim interesantnim aspektom ljudskog zdravlja odnosno bolesti. Ona se bavi takozvanim reverziblnim disfunkcijama ili poremećajima funkcija različitih organa i organskih sistema. Kiropraktika otklanja brojne zdravstvene tegobe koje su povezane sa kičmom. Dakle, radi se o jednoj bolesti koja je najrasprostranjenija bolest na svijetu i predstavlja jednu nezaraznu pandemiju a zove se vertebrogena disfunkcijska bolest.

poremećaji kičmenog stuba

Danas je tipičan pacijent u zdravstvenoj praksi onaj koji se javlja doktoru zbog skupa zdravstvenih tegoba. Ne samo zbog jednog simptoma, već pacijenti koji kažu doktoru mene boli glava u potiljku i čelu, imam u lijevom i desnom oku pritisak i još mnogo toga. I kada se takav pacijent podvrgne detaljnoj dijagnostici ne dođe se ni do kakvih rezultata. Onda jedina opcija za tog pacijenta ostaje da mu se daju simptomatski lijekovi. Takvi lijekovi označavaju sredstvo koje samo ublažava tegobe. U današnjoj praksi 30% do 40% pacijenata se liječi takvim lijekovima koji služe samo za ublažavanje tegoba ali ne i za izliječenje.

Dakle ako nekoga boli glava doktor će mu dati tabletu protiv bolova. Međutim, to nije lijek to je samo sredstvo koje ublažava bol tj ne dotiče tegobu bolesti. Ako odete kod kiropraktičara zbog potiljačne ili čeone glavobolje ili unilateralne glavobolje pacijent će se istog dana osloboditi tih tegoba. Ovo predstavlja etiološko liječenje.

Kompletan video posjete BN televizije u ordinaciji doktora Borisa Škarice pogledajte ovde:

Pogledajte nevjerovatna izliječenja Dr Borisa i Bojane Škarica ovdje.

Copyright © 2020 Dr. Boris i Bojana Škarica. Sva prava zadržana.

Nijedan dio ove publikacije ne smije se reprodukovati, prenositi, prepisivati, pohraniti u kakvom pretražnom sistemu niti prevoditi na bilo koji jezik, u bilo kojem obliku ili na bilo koji način, bez pismene dozvole.