Brzo i uspješno otklanjanje Post-kovid tegoba (glavobolje, vrtoglavice, mučnina…)

Rezultati studije iz Italije su pokazali da je dva mjeseca nakon prvih simptoma kovida 19 njih 55 % bilo s tri i više simptoma glavobolje, vrtoglavice, 32 % ispitanika imalo je jedan do dva simptoma,dok je svega 12,6 % osoba bilo bez ikakvih simptoma.

glavobolje

Autori studije kao najčešće simptome navode opštu slabost koja se javljala kod 53,1 % ispitanika, subjektivni osećaj nedostatka vazduha (dispneja) u 43,4 % ispitanika, bol u zglobovima u 27,3 %, dok je  bol u grudima postojao kod 21,7 % ispitanika.
Najčešći simptomi koji se primećuju kod osoba koje su preležale Kovid 19 vezani su za disajni sistem, a manifestiraju se kao subjektivni osećaj otežanog disanja, boli u grudima ili suvog kašlja, iako se standardnim dijagnostičkim procedurama ne nalazi poremećaj strukture ili funkcije pluća.

Pored ovih tegoba, kod osoba koje su zbog Kovid 19 infekcije ležali duže vremena pojavljuju se i druge tegobe kao što su ubrzan rad srca, bolovi u kičmi, bolovi u mišićima, vratu, glavobolje, parestezije i osjećaj pritiska u glavi, smanjeno raspoloženje, koncentracija i druge tegobe.

Kod većine osoba koje su prebolile kovid 19 infekciju, postkovid tegobe ne nastaju zbog oštećenja organa, nego zbog višestrukih blokada dinamičkih segmenata kičme izazvanih dugotrajnim ležanjem. Takvi osobe odlično reaguju na manuelne tretmane koji navedene tegobe otklanjaju brzo i uspješno.

Više informacija na kiropraktika.ba Kontakt telefon: 065 309 863

Dr spec. med. Boris Škarica
diplomirani kiropraktičar DGMM AMM Berlin

Pogledajte nevjerovatna izliječenja na linku ovdje.

Copyright © 2021 Dr Boris i Bojana Škarica. Sva prava zadržana.

Nijedan dio ove publikacije ne smije se reprodukovati, prenositi, prepisivati, pohraniti u kakvom pretražnom sistemu. Ne smije se prevoditi na bilo koji jezik, u bilo kojem obliku ili na bilo koji način i bez pismene dozvole.